נציג וירטואלי אוטומציה עסקית
צ׳אטבוט לאתרים באינטרנט

-----------

בין לקוחותינו

נציג וירטואלי שיפר את השירות משמעותית!
עובדים איתו כבר חודשים והלידים חמים יותר!
הנציג הוירטואלי פתר את כל השאלות הנפוצות.
פתרון אוטומטי לשירות לקוחות גם בשעות הערב
הנציג הוירטואלי עוזר לנו לנהל מכירות בצורה אוטומטית
הנציג הוירטואלי עוזר לי להיות יותר זמינה ללקוחות

-----------

תוצאות עם נציג וירטואלי

-----------

כתבו עלינו

-----------

מה קורה עם המומחה בהתקנה ואיך זה עובד?

1. בונים תסריט או מפעילים בינה מלאכותית עם ייעוץ והתקנה בעזרת מומחה

2. מפעילים בינה מלאכותית באמצעות שליחת מסמכים למומחה להתקנה ויש אפשרות לכלול תוצאות מהאינטרנט ומספקים תשובות.

3. מגדירים עם המומחה קבלת פנים לגולשים שלכם באופן דינמי באמצעות השם שלהם ועוד שלל אפשרויות ליצירת חיבור מיידי.

יכולות נציג וירטואלי - Nene
יכולות נציג וירטואלי - Nene

4. מחליטים אם רוצים תרגום אוטומטי! ניגשים לקהל לפי השפה המקומית שלהם אוטומטית ופותחים דלתות לקהלים בינלאומיים.

5. המומחה מחבר את הכל לZAPIER ושולחים פעולות לאימייל, לאקסל בדרייב, לCRM ועוד.. הכל בצורה אוטומטית לפי הצורך שלכם.

אייקון אתר Nene - נציג וירטואלי

X

הצטרף לקוח חדש

-----------

שאלות תשובות על נציג וירטואלי

1. מה זה נציג וירטואלי?

נציג וירטואלי שמשלב תסריט קבוע יחד עם אפשרות לפנות אל נציג וירטואלי מבוסס בינה מלאכותית – כך אתם מקבלים מענה מהיר, מדויק, ועובד 24/7, לחימום לידים, תמיכה, מכירות, להשיג המלצות ועוד.. ניתן להוסיף לתסריט תמונות, סרטונים וקבצי PDF/DOC כדי שהנציג וירטואלי ידע לנהל שיחה מותאמת אישית.

2. מה היתרונות של נציג וירטואלי?

הוא יכול לנהל אלפי, אפילו מיליון שיחות במקביל – בלי שכר, חופשות או טעויות. זול מהעסקת צוות תומך, זמין 24/7, מדבר תמיד נכון, ומספק שירות יציב וללא תקלות.

3. אין לי אתר? אין בעיה!

ניתן להתחיל בדף נחיתה פשוט דרך www.pagespace.co, והנציג הוירטואלי יותקן על כך במהירות ובקלות. 

4. חיבור לכל פלטפורמה:

כן! הנציג וירטואלי תומך בכל אתר אינטרנט – וורדפרס, וויקס, שופיפי, ג’ומלה, שופ123, מערכות דיוור (רב-מסר, אקטיב-טרייל ועוד), דפי נחיתה וכו'. מומחה שלנו יתקין לך את הקוד תוך דקות.

5. רכשתי בזמן מבצע – מה קורה עכשיו?

המבצע נשמר כל עוד לא מבטלים את המנוי. אם תחזור לרכוש בעתיד – תשלם את המחיר העדכני של אותה תקופה, ודמי ההתקנה עשויים להשתנות ללא התראה מוקדמת.

6. מה קורה לאחר ההפעלה?

לאחר התשלום – מומחה יתקשר אליך ונגדיר את הנציג הוירטואלי ביחד ואז נתקין את קוד ההטמעה.

7. איך מעדכנים את הנציג הוירטואלי?

פשוט שולחים פניה בטופס יצירת קשר בסוף העמוד ומקבלים הצעת מחיר מול צוות התמיכה לפי גודל העדכונים.

8. מה זה פעולה ב-Zapier ואיך זה עובד במסלול שלי?

פעולה ב-Zapier היא כל חיבור או שליחה של מידע שהנציג הוירטואלי מבצע מול מערכת אחרת לדוגמה: שליחת ליד ל-CRM, הוספה לגיליון אקסל, שליחת אימייל אוטומטי ועוד.

במסלול חודשי כלול 100 פעולות בחודש. אם עוברים את המכסה, המערכת ממשיכה לפעול כרגיל והחיוב מתעדכן אוטומטית בחשבונית – 15 אגורות לכל פעולה נוספת, עם פירוט מלא של כמות הפעולות והסכום שחויב.

9. יש עלות להפעיל Ai?

לא! אין תוספת תשלום להפעלת ממשק מבוסס בינה מלאכותית ChatGPT.

10. איך מבטלים את המנוי?

ניתן לבטל עד 24 שעות לפני מועד החיוב הבא — ביטול במסגרת זו ימנע כל חיוב נוסף.

איך זה עובד

  • הביטול חייב להתבצע לפחות 24 שעות לפני המועד המתוכנן לחיוב הבא.

  • אם הביטול מתקבל בזמן זה — לא יבוצע חיוב נוסף בחודש הקרוב.

שלח לנו פנייה דרך טופס יצירת הקשר שבסוף הדף, ונעבד את הביטול בהקדם.